Miejsce pracy: biuro jednostki w Zielonej Górze.
Zakres ogólny obowiązków:
- Prowadzenie punktu informacyjnego (e-mail, telefon) dla Klientów, dotyczącego wymogów wybranych systemów certyfikacji.
- Koordynacja terminowa i personalna procesu obsługi Klienta.
- Prowadzenie stosownej dokumentacji obsługi Klientów.
Wymagania:
- Umiejętność prowadzenia rozmów i korespondencji z Klientami, swobodny język wypowiedzi, zaangażowanie w tematykę zapytań Klientów, empatia.
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację (mile widziana znajomość dodatkowych języków).
- Preferowane wyższe wykształcenie, mile widziane kierunki techniczne – zgodne z tytułową specyfikacją stanowiska, przyrodnicze, związane ochroną środowiska lub zarządzaniem jakością.
- Umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami pracy biurowej (Word, Excel, Outlook, Skype).
Oferujemy:
- Program szkoleniowy pozwalający na zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z wybranych systemów certyfikacji produktów rolnych, drzewnych i społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Doskonałą atmosferę w zespole i komfortowe warunki pracy.
- Elastyczne warunki zatrudnienia.
Kontakt:
Prosimy o nadsyłanie CV na adres poczty elektronicznej: gfeliga@controlunion.com
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.